تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستمزد دخیا در منچستریونایتد افزایش پیدا می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نشریه «میرر» انگلیس گزارش داد؛ داوید دخیا در آستانه تمدید قراردادش با منچستریونایتد است، قراردادی که به واسطه آن دستمزد هفتگی‌اش به 200 هزار پوند در هفته افزایش پیدا می‌کند.

این دروازه‌بان 27 ساله قرارداد کنونی‌اش در پایان فصل جاری با شیاطین سرخ به پایان می‌رسد، هرچند بندی در قرارداد وی وجود دارد که منچستریونایتد می‌تواند به طور اتوماتیک قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید کند، هرچند آنها فراتر از این فکر می‌کنند و در اندیشه تمدید قرارداد وی برای مدت طولانی‌تر هستند. دستمزد کنونی دخیا 180 هزار پوند در هفته است.

ژوزه مورینیو اطمینان دارد که دخیا در شیاطین سرخ باقی خواهد ماند. او پیش از بازی با برایتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس گفته بود: ارزش دخیا در بازار نقل‌وانتقالات صفر است چون او بازیکن منچستریونایتد است و به زودی هم قراردادش را تمدید خواهد کرد. داوید از بودن در اینجا خوشحال است و ما هم عاشق او هستیم. ما می‌خواهیم دخیا در اولدترافورد بماند و او هم می‌خواهد که در اینجا بماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستمزد دخیا در منچستریونایتد افزایش پیدا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..