تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح‌هایی که در نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی - ایرانی عرضه شده‌اند/ اجرای دوباره پویش صدبرگ

چه طرح هایی در نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی عرضه شدند/ اجرای پویش صدبرگ در این نمایشگاه

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی از 22 مرداد آغاز شده و تا دوم شهریور ماه سال جاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپاست.

هم اکنون حداقل 100 تولید کننده در زمینه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی فعالیت می کنند. این تعداد تولید کننده توانستند سی درصد بازار داخلی را  در زمینه نوشت افزار به دست بیاورند. طرح های مختلفی روی نوشت‌افزار‌های ایرانی اسلامی نقش بسته است. برخی از تولیدکنندگان نوشت افزار هایی را با طرح «فیلشاه» و کاراکترهای انیمیشن های ایرانی تولید کرده اند.

برخی از تولیدکنندگان نوشت افزارهای ایرانی اسلامی، هم دفترهایی با طرح خانواده های ایرانی - اسلامی به نمایشگاه آورده اند. هرکدام از این طرح ها معنی و مفهوم خاص خود را دارد. حدیث پیامبر هم زینت بخش برخی از دفاتر  در نمایشگاه شده است. در میان طرح های دخترانه دفاتر با موضوع خانواده اسلامی ایرانی طرح اسب پرنده و دختر امام رضا (ع ) جزو طرح های پرفروش نمایشگاه  نوشت افزار ایرانی اسلامی بود.

طرح های شهدا روی دفاتر کلاسور نقش بسته است. علاوه بر آن طرح های گلستان و کاشی هم  جزو طرح های کار شده روی دفاتر کلاسور بود. طرح شهید حججی و طرح چهره مقام معظم رهبری هم جزو طرح های پرفروش در این دوره نمایشگاه نوشت افزار های اسلامی ایرانی است.

دفاتری با طرح شهدای مدافع حرم هم در ششمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی  دیده می شود. این دفاتر به خانواده های این شهدا در نمایشگاه اهدا می شود. آثار باستانی شهرهای مختلف هم در میان طرح های دفاتر به چشم می خورد. این طرح ها هم با توجه به سلیقه کودکان پرطرفدار است.

البته تنها نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در ششمین نمایشگاه نوشت افزارهای اسلامی ایرانی عرضه نشده اند؛ بلکه کوله پشتی، جامدادی، بازی‌های اسلامی ایرانی مانند منچ، برج شادی و تانگو هم در بین کالاهای عرضه شده در نمایشگاه دیده می شود.

حضور پویش صدبرگ در نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی

یکی از غرفه های نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی به پویش صدبرگ اختصاص دارد. محمد صالح غلامی دبیر پویش صد برگ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص این پویش گفت: سال گذشته 12 هزار بسته کامل ملزومات مدرسه مانند کوله پشتی و لوازم التحریر به 7 استان سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، قم، همدان، خوزستان و چهار محال و بختیاری در پویش صدبرگ ارسال شد. امسال ملزومات مدرسه را برای دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان جمع آوری می کنیم. طبق آمار آموزش و پرورش این منطقه محروم ترین منطقه است.

وی افزود: مجمع نوشت افزارهای اسلامی ایرانی در قالب پویش صدبرگ  از مردم برای تهیه نوشت افزار برای مناطق محروم پول جمع آوری و از تولید کنندگان داخلی برای این مناطق نوشت افزار تهیه می کند.

دبیر پویش صدبرگ با اشاره به اینکه سال گذشته 80 میلیون تومان در پویش صدبرگ جمع آوری کردیم، اظهار کرد: پویش صدبرگ تا پایان نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی (دوم شهریور ماه) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپاست. پس از آن به نمایشگاه نوشت افزار در مصلای تهران می رود و تا 18 شهریور ماه ادامه دارد. هم اکنون برای استقرار این پویش در فروشگاه های هایپر استار، شهروند و مجتمع تجاری کوروش رایزنی می کنیم.

طرح تعویض دفاتر و کتاب های کهنه  با دفاتر نو

این طرح در غرفه انتشارات علایی در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی  اجرا می شود. در این طرح دفتر، مجله،کارتون و مقوا را کیلویی 500 تومان می خرند  و به جای هر کیلو ضایعات به افراد دفتر می دهند. هرچه ضایعاتی که به غرفه تحویل داده می شود بیشتر باشد، دفتر بیشتری از مسئولان غرفه می گیرند.

نوشت افزار با  طرح های مختلفی در این غرفه وجود دارد؛ از جمله طرح های پرفروش آن می توان به طرح های حضرت معصومه (س)، حضرت فاطمه (س) و حضرت علی اصغر (ع ) اشاره کرد. این طرح ها نقاشی شده اند و  چاپ کامپیوتری نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح‌هایی که در نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی - ایرانی عرضه شده‌اند/ اجرای دوباره پویش صدبرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..