تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست خط عزت‌الله انتظامی در اینستاگرام ضرغامی +عکس

دست خط عزت الله انتظامی در اینستاگرام ضرغامیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت‌الله انتظامی هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بامداد 26 مردادماه سال جاری در بیمارستان شهید باهنر تهران درگذشت.

وی که متولد 31 خرداد 1303 در محله سنگلج تهران بود   آثار به یاد ماندنی بسیاری از خود در عرصه هنر به جای گذاشت. آقای هالو، پستچی، گاو، ستارخان، صادق کرده، حاجی واشنگتن، گراند سینما، خانه عنکبوت، هامون، ناصرالدین شاه آکتور سینما، کمال الملک، روز واقعه، خانه‌ای روی آب، «یوانه‌ از قفس پرید، گاو خونی، مینای شهر خاموش، آتش سبز، روسری آبی، سایه خیال، روز فرشته، کشتی آنجلیکا، جنگ نفتکش‌ها، راه آبی ابریشم و چهل‌سالگی از جمله آثار اوست که می‌توان به آن اشاره کرد.

در پی درگذشت این پیشکسوت سید عزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی و همچنین رئیس اسبق سازمان صداوسیما تصویری از دستخط وی و تصاویری قدیمی از خود در کنار عزت الله انتظامی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و یاد و خاطر این هنرمند پیشکسوت را گرامی داشت.

دست خط عزت الله انتظامی در اینستاگرام ضرغامی

دست خط عزت الله انتظامی در اینستاگرام ضرغامی

دست خط عزت الله انتظامی در اینستاگرام ضرغامی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست خط عزت‌الله انتظامی در اینستاگرام ضرغامی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..