تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه عجیب زن شیاد برای بدست آوردن پول از رانندگان +فیلم

تظاهر به تصادف عجیب دختر جوان در خیابان + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوربین مدار بسته دست زن جوانی را که قصد داشت وانمود کند با یک ون تصادف کرده است رو کرد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود ابتدا این زن جوان تلاش می کند تا پسر خردسالش را به مقابل یک خودروی  ون هل بدهد که پس از عکس العمل به موقع راننده ون در توقف خودرو ناکام می ماند.

در ادامه او که در اجرای نقشه نخست خود با شکست مواجه شده بود خود را در مقابل خودروی ون می اندازد و با دست و پا زدن وانمود می کند که خودروی ون با او برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: لحظه بلعیده شدن پای دختر خردسال توسط پله برقی +فیلم 

بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی چین این زن شیاد یکی از افراد حرفه ای به شمار می رود که سعی می کند با اجرای چنین نقشه هایی در خیابان از رانندگان پول بدست آورد. هنوز گزارشی از دستگیری او توسط پلیس منتشر نشده است. اما انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها آرزو کردند که پسر این زن شیاد در آینده مادرش را الگو قرار ندهد.

گفتنی است؛ این حادثه به تازگی در یک پارکینگ خودرو در شهر "گوانژو" چین رخ داده بود.

انتهای پیام/

تظاهر به تصادف عجیب زن جوان در خیابان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه عجیب زن شیاد برای بدست آوردن پول از رانندگان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..