تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S9

ویدئوی بررسی گوشی Galaxy S9 شرکت سامسونگ را مشاهده کنید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ از پیشروهای عرصه گوشی سازی محسوب می‌شود و محصولات این شرکت هر سال گوی فروش را از رقبا می‌ربایند.

ابتدای سال جاری میلادی، شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus خود را عرضه کرد، دو محصولی که با قیمت بالا عرضه شدند و اگر بخواهیم ظاهر مشابه آنها با Galaxy S8 را فاکتور بگیریم، سخت افزار بسیار قدرتمندی داشتند و توانستند موفقیت خوبی در بازار فروش کسب کنند.

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ معمولا در کنار سخت افزار قدرتمند، مجهز به نرم افزار و سیستم عامل بهینه و خوبی نیز هستند، همین امر باعث می‌شود که کاربری آنها بسیار آسان‌تر و روان‌تر شود. در همین رابطه به تازگی ویدئویی از بررسی گوشی هوشمند Galaxy S9 منتشر شده است که به توضیح ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری آن می‌پردازد.

در ادامه ویدئوی نقد و بررسی گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S9 را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

ویدئوی بررسی گوشی Galaxy S9 شرکت سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..