تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترویج فرهنگ غدیر مهم ترین رسالت بنیاد بین المللی غدیر است

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه ترویج و گسترش فرهنگ غدیر مهم‌ترین رسالت این بنیاد است،گفت:انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر است و فلسفه انقلاب فلسفه غدیراست.

ترویج فرهنگ غدیر مهم ترین رسالت بنیاد بین المللی غدیر است به گزارش خبرگزاری بسج از قم، حسین ظریف‌منش در دیدار آیت‌الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بنیاد بین الملل غدیر با استفاد از فرمایشات و رهنمود‌های مراجع و رهبری و بزرگان چند سال است که علاوه بر گرامی داشت غدیر، فرهنگ سازی و معرفت سازی را سرلوحه خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرده که غدیر فراموش شود، افزود: واقعه غدیر حقیقتی است که وظیفه داریم درس‌ها و تعالیم آن را برجسته کنیم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیربا بیان اینکه دشمن علیه اعتقادات هجمه‌های سنگینی انجام می‌دهد، گفت: دشمن در سطح مدراس و دانشگاه شبهه پراکنی می‌کند، زیرا جامعه تشنه معارف ناب الهی است.

ظریف منش با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی واقعه غدیر همزمان در سراسر کشور اظهار داشت: بازسازی واقعه حادثه غدیر برای نهمین سال متوالی امسال نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر برنامه مردمی است، خاطرنشان کرد: در ۱۰۰ نقطه کشور اجرا می‌شود و مردم هدایت و نظارت کلی آن را بر عهده دارند و کار دست جوانان است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیربا تاکید بر اینکه ترویج و گسترش فرهنگ غدیر مهم‌ترین رسالت این بنیاد است، افزود:این دهه با الهام از سخنان مقام معظم رهبری و سالروز به امامت رسیدن حضرت ابراهیم (ع) و امام علی (ع) به این عنوان نام‌گذاری شده است.

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری از امیرالمؤمنین (ع) گفت: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر است و فلسفه انقلاب فلسفه غدیراست، علاوه بر گرامیداشت برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار داریم و جشنواره‌های هنری نظیر قصه نویسی، فیلم، شعر را در دستور کار داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترویج فرهنگ غدیر مهم ترین رسالت بنیاد بین المللی غدیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..