تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم تنگه ابوقریب برای فعالان فرهنگی استان قم اکران می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان استان قم گفت: فیلم سینمایی تنگه ابوقریب عصر دوشنبه با حضور مدیران و اهالی هنر و بسیجیان استان قم و مسئولین انجمن‌های نه‌گانه بسیج هنرمندان استان و مسئولان نظامی و انتظامی در سینما آیه اکران می شود.

فیلم تنگه ابوقریب برای فعالان فرهنگی استان قم اکران می‌شود قاسم بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، بابیان اینکه توجه به نقش سینما به عنوان رسانه‌ای تأثیر گذار و دارای مخاطب زیاد در ترویج ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی موثر است، اظهار داشت: در دنیای امروز که جنگ فرهنگی و استکبار جهانی برای به سیطره در آوردن ذهن و قلب مردم جهان از ابزار هنر به ویژه سینما استفاده می‌کند هنرمندان متعهد و انقلابی نیز باید با این ابزار به مقابله فرهنگی با دشمن بپردازند.

وی افزود: یکی از سیاست و برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان قم حمایت از اکران آثار سینمایی فاخر و ارزشی و ایجاد زمینه‌های مناسب برای جذب و توجه جامعه به این آثار سینمایی است تا روحیه حق طلبی و ایثار و شهادت در میان مردم نهادینه شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان قم تصریح کرد: فیلم سینمایی تنگه ابوقریب در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به عنوان بهترین فیلم معرفی و تجلیل شد که موضوع آن دفاع مقدس است یکی از آثار فاخری است که در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

بابایی ادامه داد: به همین منظور انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان قم با هدف جذب مخاطب برای تماشای این اثر فاخر سینمایی برنامه‌های گسترده‌ای در دست اقدام دارد و به این منظور اکران ویژه‌ای برای مدیران سازمان‌ها ونهاد‌های دولتی و فرهنگی استان قم در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکران خصوصی فیلم تنگه ابوقریب عصر دوشنبه در سینمای آیه واقع در خیابان هنرستان با حضور مدیران و اهالی هنر و بسیجیان استان قم و مسئولین انجمن‌های نه‌گانه بسیج هنرمندان قم ومسولین نظامی و انتظامی انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم تنگه ابوقریب برای فعالان فرهنگی استان قم اکران می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..