تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه گروه نمایشی از کردستان به جشنواره شهروند لاهیجان راه یافت

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راه یابی سه گروه نمایشی استان در نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان خبر داد و گفت: این جشنواره از 28 تا 31 مرداد در لاهیجان برگزار می‌شود.

سه گروه نمایشی از کردستان به جشنواره شهروند لاهیجان راه یافت

جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان و با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.
وی افزود: بعد از اعلام فراخوان این جشنواره هنرمندان گروه‌های نمایشی استان آثار خود را برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه شهروند لاهیجان ارسال کردند.
قلعه شاخانی همچنین گفت: ۱۵ نمایش به بخش رقابتی و پنج اثر با موضوع کودک و نوجوان به جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان راه یافتند که سهم هنرمندان استان کردستان از این تعداد حضور سه گروه نمایشی است.
وی به نتایج بخش بازبینی این جشنواره اشاره کرد و افزود: بعد از اعلام نتایج بخش بازبینی، 2 گروه نمایشی از استان برای شرکت در بخش مسابقه و یک گروه نمایشی نیز در بخش کودک و نوجوان این جشنواره پذیرفته شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: نمایش «شهر خوب» به نویسندگی و کارگردانی، یونس صحرارو از قروه و نمایش «زندگی کارتونی» به نویسندگی وکارگردانی سامان راست بین از مریوان در بخش مسابقه نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان حضور خواهند یافت.
وی نمایش «فرصتی برای بیداری» به نویسندگی و کارگردانی، امیر رضا رضا زاده از سقز را نیز نمایش راه یافته به بخش کودک و نوجوان این جشنواره اعلام کرد.
قلعه شاخانی با اشاره به داوران بخش بازبین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان عنوان کرد: داوری بازبینی بخش مسابقه را سامان خلیلیان، نگار نادری و اکبر صمدی نیا و داوری بازبین بخش کودک را جواد نجار تمیزکار، محمد علی صادق حسنی و پوریا کریمی بر عهده داشتند.
یادآور می‌شود؛ نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از 28 تا 31 مرداد ماه در شهر لاهیجان برگزار می‌شود.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه گروه نمایشی از کردستان به جشنواره شهروند لاهیجان راه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..