تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید وزارت خارجه بر ممنوعیت عضویت کارکنان در احزاب سیاسی

روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: خبر منتشر شده در خصوص عضویت حجت‌الاسلام والمسلمین نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در یکی از احزاب سیاسی کشور صحت ندارد.

آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان آمده است: خبر منتشره در خصوص عضویت آقای محمدرضا نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در یکی از احزاب سیاسی کشور صحت ندارد.

طبق ماده ۸۹ اساسنامه وزارت امور خارجه «عضویت در احزاب، فرقه‌ها و دسته‌های سیاسی برای کارمندان وزارت امور خارجه ممنوع است».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید وزارت خارجه بر ممنوعیت عضویت کارکنان در احزاب سیاسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..