تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالفقارنسب: دور دوم، مرحله مرگ و زندگيست

بازي هاي آسيايي جاکارتا؛

کارشناس فوتبال گفت: براساس قانون مسابقات در دوم بازي هاي آسيايي يک باخت با حذف تيم ملي همراه خواهد بود.

ذوالفقارنسب: دور دوم، مرحله مرگ و زندگيستبيژن ­ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما افزود: تيم ملي ايران تا به حال نتايج خوبي را به دست آورده و اميدوارم عملکرد قدرتمند آن ها در دور دوم هم ادامه پيدا کند، چرا که طبق قانون اين مرحله از رقابت ها به صورت حذفي است و جاي اشتباه وجود ندارد.

وي يادآورشد: فوتباليست هاي اکثر تيم هاي حاضر در اين دوره از رقابت ها رده سني زير 23 سال هستند، در حالي که مسئولان فدراسيون فوتبال ايران از بازيکنان زير 21 سال استفاده کرده است و همين تا حدودي براي ما مشکل ساز خواهد شد چراکه تجربه آن ها به مراتب بالاتر از بازيکنان اميد ايران است، اميدوارم انگيزه به کمک شاگردان کرانچار بيايد و آن ها در بازي مرحله دوم که به احتمال زياد با تيم ازبکستان خواهد بود، به عنوان تيم برنده ميدان را ترک کنند.

فوتباليست هاي ايران در آخرين بازي دور مقدماتي بايد به مصاف تيم ملي ميانمار بروند، کارشناس فوتبال با تاييد اين مطلب افزود: به طور کلي شرايط ميانمار در ورزش خوب نيست، مردم اين کشور هم اکنون درگير جنگ داخلي و مسائل قوميتي خود هستند و در فوتبال جايگاه خاصي ندارند.

ذوالفقارنسب در ادامه يادآورشد: پيش بيني مي کنم که در دور دوم با تيم ازبکستان بازي داشته باشيم، اين تيم خيلي قوي و مدعي کسب عنوان قهرماني است چرا که بازيکنان آن از سن 18 سالگي تاکنون در همه رويدادها کنار يکديگر توپ زده اند و به هماهنگي لازم رسيده اند، به طوري که سال گذشته در يک ديدار دوستان به تيم ملي بزرگسالان ايران در تهران، شاگردان کي روش به سختي موفق به برد آن ها با تنها يک گل شدند.

وي گفت: اميدوارم فوتباليست هاي قدرتمند و باانگيزه ايران در دور دوم هم بتواند مقابل حريف خود عملکرد قابل قبولي را به نمايش بگذارد و بعد از سال ها ناکامي، در بازي هاي آسيايي بدرخشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالفقارنسب: دور دوم، مرحله مرگ و زندگيست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..