تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت «اشرف غنی» با آتش‌بس مشروط با طالبان به مناسبت عید قربان

رئیس جمهوری افغانستان با برقراری آتش بس مشروط با طالبان به مناسبت عید قربان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان رئیس جمهوری افغانستان یک آتش‌بس سه ماهه مشروط را با گروه طالبان اعلام کرد.

به گفته وی این آتش‌بس از فردا دوشنبه ۲۹ مرداد شروع و تا ۴ آذر ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور افغانستان در مراسمی در قصر دارالامان در کابل اعلام کرد که این آتش‌بس مشروط به اعلام مشابه از سوی طالبان است و می‌تواند تا زمانی‌که این گروه بخواهد ادامه بیابد.

به گزارش خبرگزاری آوا، رئیس جمهوری افغانستان در مراسم تجلیل سالروز استقلال افغانستان که در «دارالامان» برگزار شد در این خصوص اعلام کرد: پس از مشورت با اقشار مختلف کشور از جمله علماء، احزاب، فعالان مدنی، جوانان و شورای عالی صلح در ۳۴ ولایت با توجه به خواست آنها از فردا دوشنبه که روز عرفه است مشروط به این که طالبان نیز آتش بس اعلام نمایند، آتش بس اعلام می کنیم.

وی در ادامه افزود: آتش بس باید دو طرفه باشد و تداوم و مدت آن بستگی به مواقف طالبان در این خصوص دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت «اشرف غنی» با آتش‌بس مشروط با طالبان به مناسبت عید قربان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..