تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاحیه «دختر شیطان» با حضور بازیگر سرشناس هندی

افتتاحیه «دختر شیطان» با حضور بازیگر سرشناس هندیقربان محمد پور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره آخرین وضعیت ساخت«دختر شیطان» گفت: تدوین اولیه این فیلم تمام شد و از هفته آینده به مدت دو هفته برای رسیدن به فاین کات زمان صرف خواهیم کرد و پس از آن «دلشاد شیخ» آهنگساز هندی برای ساخت موسیقی به ایران خواهد آمد.

وی افزود : تمام تلاشم را می کنم تا آخر شهریور نسخه نهایی این فیلم آماده شود و بعد به سراغ ساخت«عاشقی در هانوی»خواهم رفت.

این کارگردان عنوان کرد : جکی شروف بازیگر هندی برای افتتاحیه « دختر شیطان» به ایران خواهد آمد.

حمید فرخ نژاد - جکی شروف- سیمران میشکروتی- ایشا روات- فردین حفیظی بازیگران این فیلم هستند.

برخی عوامل فیلم سینمایی «دختر شیطان» عبارتند از:
نویسنده و‌ کارگردان: قربان محمدپور، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، مدیر هنری و طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مجری طرح و مدیر تولید‌ : حسن نجاریان دريانى، مديربرنامه ریزی و‌ دستیار اول کارگردان: امیرشهاب اسماعیلی، تدوین: حسین زندباف، صدابردار: طاهر پیشوایی، فيلمبردار: مهرداد سليم خانى، جلوه های بصری: سيد هادی اسلامی، موسیقی : دلشاد شیخ، صداگذار: علیرضا علویان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاحیه «دختر شیطان» با حضور بازیگر سرشناس هندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..