تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ليست تجهيزات دندانپزشکی مشمول ارز دولتى منتشر شد+ دانلود

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد مهدی گلابگیران، رئیس اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی گفت: فهرست مواد و تجهیزات ضروری دندانپزشکی مشمول دریافت ارز نرخ رسمی جهت اظهار نظر ذینفعان به شرح ذیل فراخوان گردید.

بدین وسیله به اطلاع می رساند به استناد تصویب نامه شماره 63793/ ت55633 هـ هیئت وزیران در تامین ارز تجهیزات و ملزومات پزشکی، لیست فهرست مواد و تجهیزات ضروری دندانپزشکی مشمول دریافت ارز نرخ رسمی برابر مصوبات کمیته تخصیص ارز به شرح ذیل منتشر و در دسترس عموم می باشد.

کلیه ذینفعان و انجمن های علمی و تخصصی پزشکی می توانند حد اکثر تا روز یکشنبه، مورخ 4 شهریور 1397 پیشنهادات فنی و تخصصی خود را در خصوص کاهش یا افزایش ملزومات پزشکی ضروری از لیست مذکور به صورت مکتوب به همراه دلایل مربوطه به دبیرخانه اداره کل تجهیزات پزشکی تحویل نمایند.

لیست تجهیزات دندانپزشکی مشمول ارز دولتی

انتهای پیام/

انتشار لیست تجهیزات  دندانپزشکی مشمول ارز دولتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ليست تجهيزات دندانپزشکی مشمول ارز دولتى منتشر شد+ دانلود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..