تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه سریع‌تر Snapchat در راه است

نسخه سریع‌تر Snapchat در راه است +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که یک اپلیکیشن در میان کاربران به محبوبیت بالایی می‌رسد، بدترین و ناپسندترین کاری که می‌توان با این اپلیکیشن انجام داد، تغییر رابط کاربری آن و اهمیت ندادن به ویژگی‌های محبوبش است؛ درست همان کاری که Snapchat در قبال برنامه محبوب خود انجام داد. این تغییرات در اپلیکیشن Snapchat آنقدر برای کاربران ناراحت‌کننده بود که چند کاربر این اپلیکیشن برای بازگشت این اپلیکیشن به حالت اول در خواست آنلاین ارسال کرده بودند.

بر اساس این خواسته‌ها به زودی قرار است اپلیکیشنی اندرویدی تولید شود که مبتنی بر Snapchat ساخته شده است و از Snapchat کنونی سریعتر است. نام این اپلیکیشن Snapchat Alpha است و بر اساس گزارش XDA Developers، توسعه دهنده این برنامه Kieron Quinn است.

این برنامه از اپلیکیشن Snapchat سریعتر و روانتر است. همچنین چندین طراحی جدید به آن اضافه شده است. لیست دوستان دارای یک نوار مشکی رنگ است و آیکون‌های آن صیقلی‌تر هستند. منوی استوری Snapchat جدید به منوی استوری اینستاگرام شبیه‌تر است. همچنین چندین تغییر هم در این اپلیکیشن دیده می‌شود که هنگام راه‌اندازی این اپلیکیشن احتمال دارد تغییر کند.

با خبری که XDA Developers از اپلیکیشن Snapchat Alpha منتشر کرده است، بسیاری از کاربران علاقه دارند که به زودی این اپلیکیشن را روی گوشی‌های اندرویدی خود به جای اپلیکیشن اصلی Snapchat داشته باشند.

نسخه سریع‌تر Snapchat در راه است +تصاویر

انتهای پیام/

Snapchat Alpha، اپلیکیشن جایگزین Snapchat



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه سریع‌تر Snapchat در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..