تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوگبا: باختیم، چون برای پیروزی بازی نکردیم

ورزش سه: پل پوگبا، کاپیتان منچستریونایتد، پس از شکست 3-2 تیمش مقابل برایتون، هم تیمی هایش را به کم کاری متهم کرد.

شیاطین سرخ که فصل جدید را با پیروزی مقابل لسترسیتی آغاز کردند، در دیدار امروز مقابل برایتون عملکرد خوبی نداشتند و در نهایت شکست خوردند. پوگبا خود در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و تایید کرد که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار نبود.

او به خبرنگاران گفت:" ما شکست خوردیم. ما شایسته پیروزی نبودیم. ما طوری بازی نکردیم که نشان بدهیم می خواهیم آنها را شکست بدهیم. ما بیش از ما تشنه پیروزی بودند.

پوگبا: باختیم، چون برای پیروزی بازی نکردیم

من اول از همه از خودم انتقاد می کنم. نحوه بازی من به اندازه کافی خوب نبود. ما به تلاش کردن ادامه می دهیم و به جلو می رویم. این شکست درس بزرگی برای ما خواهد بود."

پوگبا در پاسخ به این سوال که آیا نمایش ضعیف منچستریونایتد در نیمه اول، به دلیل اشتباه ژوزه مورینیو، گفت:" فکر می کنم این را باید از او بپرسید. من نمی خواهم از طرف بقیه صحبت کنم. فکر می کنم باید از او سوال کنید."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوگبا: باختیم، چون برای پیروزی بازی نکردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..