تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح‌های مشترک بانک و بیمه در استان فارس

به گزارش شمانیوز، در این نشست، عباسپور با اظهار رضایت از عملکرد مطلوب بیمه سرمد در خدمت‌رسانی به مشتریان بانک صادرات، این شرکت را جزیی جدایی ناپذیر از مجموعه بانک دانست و گفت: «بدون تردید ارتقا فرهنگ بیمه‌پذیری در کشور، نیازمند همکاری بانک و بیمه بوده و نهادهای تاثیرگذاری چون بانک‌ها، می‌توانند در جهت شناسایی خدمات ارزشمند بیمه‌ای به عموم مشتریان خود گام‌های موثری بردارند.»

در دیدار صمیمانه مدیرکل شعب بانک صادرات استان فارس با کارکنان این شعبه، ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به کارکنان بانک و بازاریابی مشترک بانک و بیمه مورد توجه قرار گرفت.

در پایان، عباسپور با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات هم‌اندیشی در خصوص همکاری متقابل بانک صادرات و بیمه سرمد، دیدارهایی از این دست را گامی موثر در پیگیری اجرای طرح‌های مشترک بانک و بیمه دانست.

منبع: روابط عمومی بیمه سرمد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح‌های مشترک بانک و بیمه در استان فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..