تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالا مایکروسافت اپلیکیشن Sticky Notes را برای اندروید و iOS نیز منتشر کند

برطبق اخبار بدست‌ آمده، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت تا اواخر سال جاری، برنامه‌ی یادداشت‌برداری Sticky Notes ویندوز 10 را برای اندروید و iOS منتشر کند.

یکی از برنامه‌های کاربردی ویندوز ۱۰ که برای یادداشت‌برداری و فهرست‌کردن وظایف روی محیط دسکتاپِ ویندوز ۱۰ از آن استفاده می‌شود، Sticky Notes‌ نام دارد.

به‌واسطه‌ی این برنامه، کاربران می‌توانند نوشته‌های خود را به مانند کاغذی چسبان روی صفحه‌ی دسکتاپ پین (سنجاق) کنند تا وظایفشان و لیست کارهایی که باید انجام دهند، همواره در مقابل چشمانشان قرار داشته باشد.

مقاله‌های مرتبط:

حال به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد این برنامه را از انحصار ویندوز خارج کند و تا اواخر سال جاری میلادی آن را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS نیز در دسترس قرار دهد.

اهالی Microsoft در صدد این هستند که به‌زودی نسخه‌ی سوم این برنامه را از طریق به‌روزرسانی جدید در دسترس کاربران قرار دهند. در این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی چون حالت تیره، نوار فرمت جدید و بهبودهایی در کارایی اعمال شده است.

با انتشار این اپلیکیشن برای موبایل، کاربران این امکان را خواهند داشت تا یادداشت‌هایشان در رایانه‌ی ویندوز ۱۰ خود را با موبایل همگام‌سازی کنند و همیشه و همه‌جا به‌ آن‌ها دسترسی داشته باشند.

با این وجود، به‌مانند هر خبر غیررسمی دیگری، امکان دارد که هرگز این اتفاق به وقوع نپیوندد؛ اما مشخص است اهالی ردموند به‌صورت داخلی روی اپلیکیشن برای پلتفرم‌های دیگر کار می‌کنند.

فعلاً مشخص نیست که آیا مایکروسافت نسخه‌ی اندروید و iOS این اپلیکیشن را در یک بازه‌ی زمانی منتشر خواهد کرد یا خیر؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالا مایکروسافت اپلیکیشن Sticky Notes را برای اندروید و iOS نیز منتشر کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..