تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Mountain Climb : Stunt v1.7

Mountain Climb : Stunt یک بازی اتومبیل‌رانی است که در آن شما باید توسط اتومبیل خود که دارای دینامیک رانندگی واقعی می‌باشد از مسیری که میان دو کوه کشیده شده است بالا بروید.

در این بازی شما کنترل کاملی بر وسیله نقلیه خود دارید. قبل از اینکه زمان به پایان برسد شما باید سعی کنید به پایان برسید. اگر می‌خواهید دوباره بازی را انجام دهید تا بخش‌هایی که سه ستاره را کسب نکرده‌اید را کامل نمایید، می‌توانید با راننده روح، که امتیاز خودتان است، مسابقه داده و از آن جلو بزنید. به خاطر داشته باشید در مسابقاتی که ۳ ستاره را کسب کنید، امتیازتان دو برابر می‌شود. با جایزه‌ای که برنده می‌شوید، می‌توانید اتومبیل‌های جدبد بخرید و سفارشی‌سازی کنید.

ویژگی‌ها :

فیزیک کاملاً واقع‌گرایانه که اتومبیل را هر طور می‌خواهید حرکت می‌دهید

۵ اتومبیل مختلف با سیستم ۴×۴ که به زودی افزایش خواهند یافت!

دارای گرافیک متغیر برای محیط تا بازی برایتان خسته‌کننده نشود

گرافیک سه‌بعدی با کیفیت بالا، حتی بر روی گوشی‌های با قدرت پایین

ارائه هر هفته ۵ بخش جدید و هر ماه یک اتومبیل جدید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Mountain Climb : Stunt v1.7»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..