تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانی و احتکار کالا خیانت به مردم است

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعدازظهر یکشنبه در مراسم ۳۳ شهید روستای خانسر قاسم آباد علیا بخش چابکسر شهرستان رودسر با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا سبب ماندگاری یاد و خاطره شهیدان والامقام می شود، اظهارکرد: این مراسم زمینه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در جامعه را فراهم می کند.

وی عزت و اقتدار کشور را مدیون و مرهون خون شهیدان دانست و افزود: شهدا مایه افتخار و پشتوانه نظام اسلامی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این بزرگداشت ها یادآور فداکاری و رشادت رزمندگان و شهدایی است که امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون آنها هستیم، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست زیرا سبب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

وی به چهار اصل ولایتمداری، اطاعت از ولایت فقیه، مقاومت و تحمل سختی و ایستادگی در برابر دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: در تمام ۴۰ سال گذشته رعایت این اصول سبب ماندگاری و بقای نظام مقدس اسلامی شده است.

حجت الاسلام تسخیری ولایتمداری و اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه را از مهم ترین ویژگی های و شاخصه های همه شهدا برشمرد و تصریح کرد: فتنه خط قرمز نظام و مرز بین انقلابی و غیرانقلابی است. کسی که ادعای ولایت پذیری دارد نباید به فتنه گران در نظام اسلامی مسئولیت دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از ولایی بودن دور شده و تصور می کنند که انقلاب ما انقلاب دلار است این در حالی بوده که انقلاب ایران برگفته از دین مبین اسلام است، افزود: امروز کشور در جنگ اقتصادی که دشمن علیه نظام به راه انداخته به سر می برد و مسئولان نظام باید در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گرانی و انباشت کالا در انبارها را خیانت به مردم عنوان کرد و افزود: مسئولان نظارت ها را بیشتر کنند.

وی همچنین با اشاره به صحبت های چند ماه اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه نظام اسلامی ایران، گفت: امروز کشورهای استکباری همانند آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از دست ملت و نظام مقدس اسلامی ایران به واسطه قدرتش عصبانی هستند و به همین دلیل با استفاده از شیوه های مختلف تلاش می کنند ملت و نظام را در فشار قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانی و احتکار کالا خیانت به مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..