تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمین لرزه قدرتمند دیگری «لومبوک» را لرزاند

خبرگزاری فارس: در حالی که عملیات امدادرسانی به قربانیان زلزله مرگبار هفته گذشته «لومبوک» اندونزی ادامه دارد، مرکز زمین‌شناسی آمریکا روز یکشنبه از وقوع زمین لرزه قدرتمند تازه‌ای در این جزیره توریستی خبر داد.

در حالی که قدرت این زمین‌لرزه در ابتدا ۷.۲ ریشتر اعلام شده بود، اما بعد از دقایقی در عدد اعلام شده تجدید نظر و قدرت زلزله ۶.۹ ریشتر اعلام شد. مقام‌های محلی هنوز گزارشی درباره خسارات یا تلفات احتمالی این زمین‌لرزه منتشر نکرده‌اند.

شنبه هفته گذشته زمین لرزه ۷ ریشتری دیگری در این جزیره به مرگ بیش از ۴۰۰ نفر منجر شد. از آن زمان این جزیره ده‌ها پس لرزه را تجربه کرده که برخی از آن‌ها بیش از ۶ ریشتر قدرت داشته‌اند. آخرین زمین‌لرزه قدرتمند لومبوک به صبح امروز باز می‌گردد که ۶.۲ ریشتر قدرت داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمین لرزه قدرتمند دیگری «لومبوک» را لرزاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..