تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بچم خیلی سرما میخوره، چه کنم؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من بچم12 سالشه خیلی مریض می شه مخصوصا فصل سرما بهم گفتن که سینوزیت داره باید درمان شه می شه خواهشا یه دکتر با تجربه بهم بگه چون بعد از 10 سال خدا این بچه رو بهمون داده نتیجه اش مهم نیست بلکه می خوام بچم فقط خوب شه خواهش می کنم کسی اطلاعاتی داره کمک کنه

پاسخ دکتر عباس شکری، متخصص اطفال:

 مار عزیز اول از همه باید بگوییم که سینوزیت بیماری نیست. اکثر بچه ها در این سن و به خصوص در فصل زمستان مقاومت بدنشان پایین می آید و دچار بیماری های ویروسی می شوند. یک بچه معمولی در این سن معمولا در سال 6 الی 7 بار دچار سرما خوردگی می شود که کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد. اما برای جلوگیری از این وضعیت می توانید در اواسط ماه آبان یا اوایل ماه آذر یک واکسن آنفولانزا تزریق کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بچم خیلی سرما میخوره، چه کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..