تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کهیر زدن کودکان، دلیلش چیه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دخترم هجده ماهشه یک ماه پیش پاشو پشه زد و همون موقع چشماش پف کرد،امپول دگزا زدم و رفع شد هفته قبل دست ها و پاهاش حالت کهیر زد که با استفاده کردن یک مرتبه لوسیون کالامین و شربت هیدروکسی زین خوب شد و بعد یک هفته و بعد واکسن هجده ماهگی دوباره همه جای بدنش حالت پشه خوردگی داشت که بعد مدتی رفع می شد و جای دیگه بدنش اون حالت پیش میومد،که با استفاده دوباره لوسیون و شربت خوب شد می خواستم بپرسم دلیلش چیه و باید چیکار کنم؟ خیلی نگرانم که مشکل جدی هست یا نه؟
 

پاسخ دکتر عباس شکری، متخصص اطفال:

مادر گرامی یک هفته شب ها به مقدار یک قاشق چای خوری خیلی کوچک به بچه زادتین داده شود، اگر بعد از این مدت بهبودی حاطل نشد توصیه می شود به متخصص اطفال مراجعه کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کهیر زدن کودکان، دلیلش چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..