تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاکمه مفسدین اقتصادی مستلزم تحقیق و مدارک مستند است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: محاکمه مفسدین اقتصادی مستلزم تحقیق و مدارک مستند است.

محاکمه مفسدین اقتصادی مستلزم تحقیق و مدارک مستند استاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه محاکمه مفسدین اقتصادی مستلزم تحقیق و مدارک مستند است، اظهار داشت: اگر مشخص شود وزارتخانه‌ای در انجام وظایف اقتصادی خود کوتاهی کرده یا با مفسدین همکاری کرده با برخورد مجلس مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخورد با مفسدین حقیقی به عهده قوه قضاییه است، افزود: دستگاه‌های تحقیقاتی همانند دیوان محاسبات در حکم بازوی مجلس هستند که با مطلع کردن نمایندگان می‌توانند کمک زیادی به کشف و شناسایی مفسدین کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کاروان خدمت بیان کرد: فلسفه اصلی ایده راه‌اندازی کاروان خدمت، حضور گروهی مسئولین در محلات و روستاهای شهرستان است.

وی با بیان اینکه این اقدام برای پر شدن فاصله مابین مسئولین و مردم است و ضرورت آن در بازه زمانی فعلی بیش از پیش احساس می‌شود، ادامه داد: اکنون و در این وضعیت اقتصادی، زمان همدلی مابین مردم و مسئولین است.

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به پویش «فرزندت کجاست؟» گفت: بنده دارای یک پسر و یک دختر هستم که پسرم دانشجوی سال دوم رشته کامپیوتر در یکی از دانشگاه‌های دولتی و دخترم نیز دانش‌آموز سال آخر دبیرستان و مشغول تحصیل در یک مدرسه عادی دولتی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاکمه مفسدین اقتصادی مستلزم تحقیق و مدارک مستند است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..