تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم کردستان در طرح مشاغل خانگی بیش از 19 میلیارد تومان است

گروه اجتماعی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: سهم استان کردستان در این بخش ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است .

سهم کردستان در طرح مشاغل خانگی بیش از 19 میلیارد تومان است

به گزارش ایکنا از کردستان، برهان صلواتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز، ۲۸ مردادماه در نهمین جلسه شورای اشتغال استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از محل اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی ۲۶۰ میلیارد تومان سهم استان کردستان بوده که تاکنون بیش از ۵۰ درصد اعتبارات شامل ۱۳۷ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان توسط چهار بانک عامل اختصاص پیدا کرده است.
وی افزود: براساس اعلام سامانه کارا ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و براساس اعلام بانک ها ۱۰۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به طرح ها پرداخت شده و ۳۵ میلیارد تومان مانده اعتبارات هم باقی مانده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه در مجموع ۴۲۰ میلیارد طرح به بانک ها معرفی شده است، اعلام کرد: امیدواریم تا پایان هفته دولت بتوانیم ۱۰۰ درصد اعتبارات را پرداخت کنیم.
وی تاکید کرد: استان کردستان آماده بررسی و معرفی طرح ها برای ۵۰ درصد باقیمانده طرح اشتغال پایدار روستایی است.
صلواتی در ادامه به وجود ۲۰۰ میلیارد تومان طرح ملی هم اشاره و تصریح کرد: این اعتبار شامل ۱۵ طرح بوده که در حال حاضر ۱۱ طرح آن در جریان است.
وی ابراز امیدواری کرد: تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح تعداد زیادی از طرح‌ها باشیم تا منجر به تثبیت شغل شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح مشاغل خانگی هم اشاره و بیان کرد: سهم استان کردستان در این بخش ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.
وی در پایان از فرمانداران خواست که در توزیع شهرستانی این طرح اقدامات لازم را انجام دهند و اقشار آسیب‌پذیر، بیماران خاص و معرفی‌شدگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در اولویت قرار دهند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم کردستان در طرح مشاغل خانگی بیش از 19 میلیارد تومان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..