تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح مشاغل خانگی می‌تواند منجر به اشتغال پایدار شود

گروه اجتماعی- معاون اقتصادى استاندار کردستان گفت: هدفگذاری کارگروه اشتغال استان جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات است تا به دست متقاضیان برسد و منجر به اشتغال پایدار شود.

طرح مشاغل خانگی می‌تواند منجر به اشتغال پایدار شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین فیروزی، معاون اقتصادى استاندار کردستان امروز، ۲۸ مردادماه در نهمین جلسه شورای اشتغال استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدفگذاری کارگروه اشتغال استان جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات است تا به دست متقاضیان برسد و منجر به اشتغال پایدار شود.
وی به توزیع شهرستانی اعتبارات اشتغال پایدار روستایی تأکید کرد و افزود: شهرستان‌های سروآباد و دهگلان به دلیل وجود ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی، پتانسیل خوبی در بحث اشتغال دارند که باید از آنها استفاده شود.
معاون اقتصادى استاندار کردستان به اهمیت بحث اشتغال خانگی و پرداخت تسهیلات آن اشاره و عنوان کرد: از مدیران عامل بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران می‌خواهیم که از این طرح حمایت کنند.
وی با اشاره به اینکه منكر وجود مشكلاتى از جمله نقص در پرونده‌هاى ورودى به بانک‌ها نيستيم اما اين مشكلات براى همه بانک‌ها مشابه است، بیان کرد: ما از بانک‌ها انتظار داريم در فرصت باقيمانده تا ١٥ شهريورماه با تمام توان براى جذب و پرداخت صددرصدى اعتبارات اشتغال پايدار روستايى تلاش كنند.
فیروزی به اهمیت طرح الگوی نوین مشاغل خانگی اشاره کرد و یادآور شد: در کارگروهی با حضور دستگاه‌های متولی این طرح از جمله جهاددانشگاهی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری و ... این طرح مورد برسی و موانع آن رفع شود.
لازم به ذکر است؛ شهرستان ديواندره موفق به جذب 100 درصدى سهم خود از اعتبارات اشتغال پايدار روستايى شده و بانک كشاورزى استان هم با تحقق ٩١ درصدى تعهدات، بهترين عملكرد را در اين زمينه داشته است.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح مشاغل خانگی می‌تواند منجر به اشتغال پایدار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..