تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابل توجه مسئولان فدراسیون فوتبال؛ سعودی‌ها به فکر ریاست در AFC هستند

رئیس ‌فدراسیون فوتبال عربستان برای آماده کردن خود برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از سمت خود استعفا داد. موضوعی که در صورت تحقق، زنگ خطر جدی برای فوتبال ایران خواهد بود.


المواطن گزارش داد عادل عزت رئیس‌فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفت که از ریاست خود استعفا دهد و نواف تمیاط ستاره سابق فوتبال عربستان به عنوان رئیس ‌جدید این فدراسیون فوتبال این کشور انتخاب شد.
رسانه‌های سعودی تاکید کردند که هدف «عزت» از استعفا آماده کردن خود برای حضور در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا است.فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفت که نواف التمیاط را به عنوان رئیس ‌موقت خود انتخاب کند.
موضع‌گیری‌های آشکار و بسیار تهاجمی مقامات فوتبال عربستان علیه فوتبال ایران در سال‌های اخیر مشکلات زیادی برای ایران ایجاد کرده است که با تصاحب ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا، این موضوع می‌تواند بر وضعیت دشوار ایران در تصمیم‌سازی‌های فوتبال آسیا تاثیر منفی بگذارد. با این اتفاق حداقل انتظار از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران این است که به مانند دوره‌های گذشته در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا انفعال نشان ندهند و از حالا به فکر انتخابات پیش‌رو باشند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابل توجه مسئولان فدراسیون فوتبال؛ سعودی‌ها به فکر ریاست در AFC هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..