تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمريکا زمانی که لازم باشد در عراق می ماند

سخنگوي نيروهاي آمريکايي؛

ژنرال شين رايان سخنگوی نیروهای آمریکایی گفت: تا زمانی که لازم باشد در عراق می مانیم.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از آناتولي، آمريکا زمانی که لازم باشد در عراق می ماند

ژنرال شین رایان سخنگوی نیروهای به اصطلاح ائتلاف ضد داعش در نشستی خبری در شهر ابوظبی پایتخت امارات گفت: نیروهای خود را در عراق حفظ خواهیم کرد مادامی که فکر کنیم به این کار نیاز داریم. وی افزود: دلیل اصلی پس از شکست دادن نظامی داعش تلاش ها برای اعاده ثبات در این کشور است و این یکی از دلایل ادامه حضور ما در عراق است.

اخیرا داعش به دنبال شکست های سهمگینی که از ارتش عراق و نیروهای ائتلاف خورد اکثر اراضی تحت اشغال خود را که از سال 2014 در اختیار داشت، از دست داده است. ائتلاف ضد داعش در سال 2014 به دستور باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا تشکیل شد که با کمک به دولت عراق به نبرد با تروریست های داعش بپردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمريکا زمانی که لازم باشد در عراق می ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..