تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر مخرب روبات ها بر کودکان تا موضع منفی دونالد ترامپ نسبت به مدیران شبکه های اجتماعی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نتایج یک پژوهش نشان می دهد؛ روبات ها افکار کودکان را تحت تاثیر خود قرار داده و آنان را زیر نفوذ خود می گیرند.موضوعی که به نظر نگران کننده می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  شبکه های اجتماعی را متهم به نشر خبرهای یک جانبه کرد. وی معتقد است شبکه های اجتماعی سخنان افراد سرشناس حزب دموکرات را بیش از جمهوری خواهان نشر می دهند.مشروح خبر را  اینجا بخوانید. 

کنسول بازی R-Kaid، یک محصول ویژه برای علاقه مندان به بازی های نوستالژیک است. این کنسول بازی مهیج، ترکیبی از بازی های قدیمی با روش های جدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بخش خودروهای خودران شرکت اوبر شاهد ضرر مالی چشمگیری است. درواقع اوبر در نیمه دوم سال  ۲۰۱۸ حدود ۲.۸ میلیارد دلار درآمدزایی داشته اما برای پروژه ی خودروهای خودران خود حدودا ۸۹۱ میلیون دلار هزینه کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چهار جوان ماجراجو از فروشگاه اپل سرقتی کم نظیر ترتیب دادند. جالب است بدانید این دومین بار طی یک ماه اخیر است که فروشگاه اپل مورد حمله و سرقت قرار می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سهام تسلا به بدترین شاخص خود طی 2 سال اخیر رسید.به نظر می رسد این اتفاق پساز آن رخ داده که ایلان ماسک در مصاحبه ای مفصل با نیویورک تایمز از ضعف ها و شکست های خود سخن گفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آلمان قصد دارد تمامی مدل های فولکس واگن دیزلی را که قوانین احترام به طبیعت را نادیده می گیرند جمع آوری کند.خودروهایی که درصد آلایندگی قابل توجهی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر مخرب روبات ها بر کودکان تا موضع منفی دونالد ترامپ نسبت به مدیران شبکه های اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..