تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش خشم‌آلود دونالد ترامپ به گزارش نیویورک‌تایمز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش خشم‌آلود دونالد ترامپ به گزارش نیویورک‌تایمزدونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به گزارش روزنامه نیویورک تایمز واکنشی خشم آلود نشان داد و آن را خبر جعلی خواند. این روزنامه نوشته بود که دونالد مک‌گان وکیل کاخ سفید در نه ماه گذشته سه بار به عنوان شاهد داوطلبانه به سوال‌های رابرت مولر بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پاسخ داده چرا که بیم داشته به ممانعت از اجرای عدالت متهم شود.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتر گزارش نیویورک را جعلی خواند و نوشت که او خودش به  مک‌گان و دیگران اجازه پاسخ‌گویی به سوالات رابرت مولر را داده نه اینکه او داوطلبانه این کار را کرده باشد.

منبع: بی‌بی‌سی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش خشم‌آلود دونالد ترامپ به گزارش نیویورک‌تایمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..