تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت آب خوزستان: 5 شهر خوزستان صاحب تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب می شوند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از موافقتنامه طرح های فاینانس احداث تصفیه خانه های مدرن فاضلاب در پنج شهر دیگر خوزستان خبر داد.

صادق حقیقی پور در گفتگو با مهر با اشاره به اجرای تصفیه خانه‌های فاضلاب از محل فاینانس در شهرهای ایذه، اندیمشک، شوش، بهبهان و بستان اظهار کرد: این طرح توسط یک شرکت بین المللی ایرانی و با جذب سرمایه گذار چینی اجرایی می شود.

وی افزود: افق طرح های فاینانس فاضلاب مدرن در این پنج شهر خوزستان تا افق طرح ١٤٢٥ پیش بینی شده است.

حقیقی پور عنوان کرد: این تصفیه خانه ها از جدید ترین نوع تصفیه فاضلاب هستند که نقش مهمی برای ارتقای شاخص های بهداشتی و زیست محیطی در این پنج شهر خواهد داشت.

وی با اشاره به استفاده بهینه از پساب فاضلاب تصریح کرد: با توجه به کمبود آب در کشور، حفاظت از منابع آبی لازم است تا نسبت به بازچرخانی پساب فاضلاب شهری برای مصارف مختلف از قبیل صنعت و کشاورزی داشته باشیم.

مدیر عامل آبفای خوزستان حفاظت از محیط زیست و حرکت در مسیر سازگاری با کم آبی را از سیاست های مهم آبفای استان برشمرد.

وی همچنین گفت: این پروژه ها به روش EPCF با دعوت سرمایه گذاران خارجی به مناقصه گذاشته شد که یکی از شرکت های بین المللی ایرانی با یک سرمایه گذار چینی برنده این مناقصه شد که توافق اجرایی این پروژه امضاء و بین طرفین مبادله شد.

حقیقی پور با اشاره به اعتبار پروژه فاینانس پنج طرح تصریح کرد: این طرح ها با اعتبار ٥٣ میلیون یورو در پنج شهر بهبهان، اندیمشک، ایذه، بستان و شوش آغاز می شود و حدود ١٣ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان مبلغ ریالی نیز برای بهره برداری دو ساله بعد از تکمیل طرح نیز در نظر گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت آب خوزستان: 5 شهر خوزستان صاحب تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..