تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت تخم مرغ در ماه رمضان / تخم‌ مرغ در ماه رمضان گران نمی‌ شود / قیمت شانه تخمه مرغ

قیمت تخم مرغ در ماه رمضان : رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌ گذار استان تهران درباه وضعیت بازار تخم‌ مرغ در ماه رمضان، اظهار کرد: قیمت تخم‌ مرغ در ماه مبارک رمضان افزایش نمی‌یابد و تنها مرغ در این ماه با نوساناتی در بازار روبه‌رو می‌شود.

قیمت تخم مرغ در ماه رمضان / قیمت شانه تخم مرغ / قیمت شانه تخمه مرغ

وی از ثبات قیمت تخم‌ مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم‌ مرغ درب مرغداری ۶ هزار و ۴۰۰ تا ۶ هزار و ۶۰۰ و هر شانه ۲ کیلویی تخم‌ مرغ ۱۲ هزار تومان است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌ گذار با بیان اینکه قیمت تخم‌ مرغ تابع عرضه و تقاضاست، گفت: با وجود افزایش عرضه و کاهش قدرت خرید خانوار، قیمت تخم‌ مرغ تغییری نخواهد داشت.

نبی‌ پور با انتقاد از وضعیت اسفناک قیمت نهاده‌های دامی در بازار، بیان کرد: قیمت نهاده‌های دامی طی یک‌ ماه و نیم اخیرحداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است و این امر با واکنش شدید تولیدکنندگان روبه‌رو شده است.

وی نرخ هر کیلو کنجاله سویا درب مرغداری را ۲ هزار و ۷۰۰ و ذرت را یک‌هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مرغداران گوشتی تمایلی به جوجه‌ریزی ندارند، تصریح کرد: مرغداران مرغ تخم‌گذار به سبب ترس از آینده آنفلوانزای حاد پرندگان و افزایش قیمت نهاده‌ها رغبت چندانی ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت تخم مرغ در ماه رمضان / تخم‌ مرغ در ماه رمضان گران نمی‌ شود / قیمت شانه تخمه مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..