تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرق شدن 4 تبعه عراقی در دریای رامسر

ساعت: 22:11 منتشر شده در مورخ: 1397/05/28 شناسه خبر: 1399972

4 تبعه عراقی بدون توجه به وضعیت طوفانی دریای رامسر نسبت به شنا اقدام کردند و تاکنون پیکر 2 تن از آنها توسط هیات غریق نجات کشف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، باوجود اعلام و هشدارهای هواشناسی مازندران مبنی بر ممنوعیت شنا در دریای مازندران به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی جهت شنا، اما عصر امروز چهار تبعه عراقی در منطقه شنا ممنوع دلگشا رامسر وارد دریا شدند و دریای طوفانی آنها را در خود فرو برد.

به گفته رئیس هیات نجات غریق شهرستان رامسر یک تبعه عراقی از دریا نجات یافت، از سه غرق شده دیگر نیز تاکنون پیکر دو تن پیدا شده و یک نفر مفقود شده است.

مجتبی حسن‌نژاد تاکید کرد که درباره وضعیت دریا و ممنوعیت شنا هشدارهای لازم در طرح‌های سالم‌سازی دریا اعلام شده بود اما حادثه یادشده در منطقه شناممنوع بوده است و با این حال، هیات نجات غریق براساس وظیفه ذاتی و انسانی که دارد وارد منطقه شد و یکی از حادثه‌دیدگان را نجات دادند.

سازمان اورژانس 115 نیز زمان حادثه را ساعت 15:41 دقیقه روز گذشته یکشنبه 28 مرداد اعلام کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرق شدن 4 تبعه عراقی در دریای رامسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..