تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا منشی زادگان دار فانی را وداع گفت

علیرضا منشی زادگان نویسنده و کارگردان تلویزیون درگذشتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منشی زادگان تهیه کننده، نویسنده و کارگردان تلویزیون شیراز در اثر نارسایی کبدی یکشنبه ۲۸ مرداد جاری چشم از جهان فروبست.

در کارنامه هنری منشی زادگان ساخت مستند «شیراز، شهر شعر و شعور و شریعت» که از بهار ۱۳۹۳ کلید خورد و با توجه به چهار فصل بودن شیراز و جاذبه‌های گردشگری این شهر در این فصول، فیلمبرداری آن یک سال بطول انجامید.

وی همچنین در مجموعه نمایشی «خانواده آقای تعارفی» به عنوان تهیه کننده و کارگردان شناخته می‌شد.

منشی زادگان درمیان برگزیدگان دوره دوازدهم جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان موفق به دریافت پروانه زرین بهترین کارگردانی برای فیلم «توپ ماهوتی» شد.

علیرضا منشی زادگان از فیلمسازان و کارگردانان با سابقه شبکه‌های فارس و سراسری سیما به شمار می‌رفت.

محمد شبیری از بازیگران برخی آثار این کارگردان سیمای مرکز فارس به خبرنگار مهر، گفت: من در میانه سال‌های ۷۵ تا ۷۷ با وی کار می‌کردم؛ او یکی از کارگردانانی بود که نویسندگی هم برای تلویزیون می‌کرد.

وی در ادامه افزود: منشی زادگان در حوزه جوانان به ساخت اثر می‌پرداخت و یک سریال ۱۵ قسمتی برای شبکه فارس ساخت که پس از آن در شبکه ۲ سیما پخش شد که بیشتر با موضوع تلاش، همبستگی و صداقت جوانان را به تصویر می‌کشید، این جدا از تهیه وتولید فیلم‌های بلند بود و در زمینه تدریس هم به فعالیت می‌پرداخت.

شبیری همچنین عنوان کرد: این کارگردان و تهیه کننده سیما بیشتر تلاش می‌کرد از طریق مدارس بازیگر کشف کند و زمینه خاصی برای استعداد‌های بازیگری فراهم می‌کرد.

انتهای پیام/ف

علیرضا منشی زادگان درگذشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا منشی زادگان دار فانی را وداع گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..