تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران - پاکستان / جدال سخت کبدی بازان مرد ایران در دومین روز بازی‌های آسیایی

ایران - پاکستان / جدال سخت کبدی بازان مرد ایران در دومین روز بازی‌های آسیاییبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی کبدی مردان ایران که در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 مقتدرانه و با نتیجه 55 بر 19 تیم ژاپن را شکست داده بود فردا (دوشنبه) در مهم ترین بازی خود در مرحله گروهی باید به مصاف تیم قدرتمند پاکستان برود.این بازی قرار است ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

تیم ملی کبدی پاکستان یکی از قدرت های اصلی کبدی در آسیا به شمار می رود و در اولین دیدار خود موفق شد با نتیجه قاطع 62 بر 17 تیم مالزی را شکست دهد و صدر نشین گروه B شود.

همچنین تیم هندوستان اصلی ترین رقیب کشورمان در گروه A، توانست در نخستین دیدار خود در بازی های آسیایی با نتیجه 50 بر 21 تیم بنگلادش را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید:گروه بندی تیم ملی کبدی ایران مشخص شد

انتهای پیام / 

مصاف سخت ایران و پاکستان در کبدی بازی های آسیایی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران - پاکستان / جدال سخت کبدی بازان مرد ایران در دومین روز بازی‌های آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..