تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عالیشاه و این هواداران فراموشکار

ایران ورزشی: بازی پنجشنبه در آبادان، صدمین بازی امید عالیشاه برای پرسپولیس است. صدمین بازی بازیکنی که وقتی رفت، گفتند پرسپولیس زمین می‌خورد و حالا که برگشته، نیمکت‌نشینی‌اش را می‌خواهند. عالیشاه وقتی پرسپولیس را ترک می‌کرد، در اوج آمادگی قرار داشت اما حالا در حالی دوباره پیراهن شماره دو این تیم را پوشیده که بیش از یک سال و نیم دور از میادین بود و ناآمادگی‌اش را می‌شد پیش‌بینی کرد.

او البته در بازی با فولاد یکی از خوب‌های تیم برانکو بود و جز در همکاری با انصاری که هنوز با هم به هماهنگی‌ نرسیده‌اند، موفق عمل کرد اما در دو بازی اخیر برابر استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان آن بازیکنی که می‌شناختیم و انتظار داشتیم، نبود که خب در آن دو بازی خود پرسپولیس هم عملکرد راضی‌کننده‌ای نداشت.

عالیشاه و این هواداران فراموشکار

بدشانسی امید عالیشاه این است که جانشین وحید امیری شده که به جرات می‌توان گفت بهترین و کم‌نوسان‌ترین بازیکن فصل گذشته‌ی پرسپولیس بود. حالا فکرش را بکنید که عالیشاه بعد از دوری یک سال و نیمه از میادین برگشته تا جای چنین بازیکنی را پر کند. اصلا همین یادآوری بازی‌های امیری است که باعث می‌شود بازی عالیشاه کمتر به چشم بیاید اما خب این هم توجیه قانع‌کننده‌ای نیست.

او خودش هم می‌داند که در آستانه‌ی صدمین بازی برای پرسپولیس، همه انتظار دارند که یک عالیشاه پخته‌تر و کم‌اشتیاه‌تر را در زمین ببینند. مثل همان بازیکنی که در ۲۶ بازی لیگ چهاردهم، ۴ گل زد و به یادماندنی‌ترینش، گل او به استقلال. عالیشاه در لیگ پانزدهم با ۸ پاس گل، بهترین گلساز لیگ لقب گرفت و در ۲۶ بازی، ۶ گل زد. در لیگ شانزدهم بعد از 9 بازی، پرسپولیس را ترک کرد و حالا که برگشته، یک بازی تا باشگاه صدتایی‌ها فاصله دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عالیشاه و این هواداران فراموشکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..