تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز خوشحالی کاربران از کسب دو مدال طلا در اولین روز رقابت‌های کشتی آزاد جاکارتا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اولین روز رقابت‌های آسیایی کشتی آزاد جاکارتا از صبح امروز با مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم آغاز شد. در وزن 86 کیلوگرم این مسابقات، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل فاهریانسیاح از اندونزی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد مقابل پاوان کومار با نتیجه 11 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله، اویتمن اورگودول دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را با نتیجه 12 بر 2 از پیش رو برداشت. یزدانی پس از پیروزی در این مرحله راهی فینال شد و در دیدار فینال با نتیجه 10 بر صفر میشل دومینیک ابونادر از کشور لبنان را از پیش رو برداشت. با پیروزی یزدانی در رقابت فینال، نخستین مدال طلای کاروان کشورمان به دست آمد.

در روز نخست این رقابت‌ها همچنین در وزن 97 کیلوگرم علی رضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر تاکشی یاماگوچی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی از سد ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.کریمی در دیدار فینال ماگومد موسی یف قهرمان آسیا از قرقیزستان را 6 بر صفر مغلوب کرد و طلایی شد.

پس از این دو پیروزی غرورآفرین، کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی خوشحالی خود را نسبت به آن نشان دادند که در ادامه تعدادی از این پست‌ها را مشاهده می‌کنید.

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

یزدانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز خوشحالی کاربران از کسب دو مدال طلا در اولین روز رقابت‌های کشتی آزاد جاکارتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..