تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح اشتغال مددجویان در ماکو

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو گفت: اجرای طرح اشتغال مددجویان در ماکو اجرا می شود.

محمد محمدنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد و خودکفایی آنان با جدیت در این نهاد انقلابی دنبال می‌شود، به طوری که در این راستا امسال با پرداخت ۶۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برای ۲۷۵ مددجوی این شهرستان اشتغال مولد و پایدار ایجاد شده است.

 وی افزود: جمعیت مددجویی ماکو نسبت به کل جمعیت این شهرستان در حال حاضر به ۳,۵۲ درصد رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه از طریق دولت، مبلغ ۳۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به مددجویان این نهاد اختصاص یافته است، اضافه کرد: ۱۰ میلیارد ریال نیز از طریق منابع امدادی در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این مدیریت با شروع برنامه پنج ساله ششم و از ابتدای سال جاری با اعطای تسهیلات در حوزه های صنفی، صنعت، کشاورزی، قالیبافی و دامپروری آغاز شده است.

 محمدنژاد خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد ریال صدقه در ماکو جمع آوری شد که این میزان صدقه را از ۶ هزار و ۸۳۱ صندوق بزرگ و کوچک شامل نزدیک به ۶ هزار و ۵۰۰ صندوق توزیع شده در خانواده ها و حدود ۳۵۰ صندوق در سطح شهر و روستا جمع آوری کرده ایم.

 وی اظهار کرد: صدقات جمع آوری شده برای اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی، تامین جهیزیه، کمک هزینه درمان، اشتغال و کمک های موردی مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه می شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح اشتغال مددجویان در ماکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..