تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان گردان کوثر حوزه عفاف خواهران ارومیه برگزار شد

به منظور حفظ و انسجام و مهارت افزایی بسیجیان؛ فراخوان گردان کوثر حوزه 5 عفاف ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علیزاده گفت: فراخوانی و تجمع گردان کوثر این حوزه در بوستان نرگس با برگزاری کلاس های متنوع آموزشی به مدت یک روز برگزار شد.

وی با  اشاره به اهداف این فراخوان اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری فراخوان گردان کوثر آموزش و ایجاد آمادگی در راستای تحقق اهداف همه جانبه و امنیت پایدار است و این فراخوانی به منظور حفظ انسجام و بالا بردن توان رزمی و دفاعی در مقابل هر گونه  تهدیدات طبیعی یا غیرطبیعی ترتیب داده شده بود.

مسئول حوزه 5 عفاف خواهران ارومیه با تأکید بر ضرورت حضور بانوان بسیجی در سنگر دفاع از ارزش های اسلامی، ادامه داد: آمادگی دفاعی، امنیتی و رزمی و ایجاد توانمند سازی و ارتقاء کیفی و انجام تمرینات یگانی از دیگر اهداف برگزاری این فراخوانی بود.

گفتنی است در این فراخوان سه گروهان به استعداد 250 نفر از خواهران بسیجی حضور داشتند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان گردان کوثر حوزه عفاف خواهران ارومیه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..