تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت ایثارگران در برنامه های فرهنگی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

مشارکت ایثارگران در برنامه های فرهنگی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان روز گذشته، 27 مرداد در نشست صمیمی جمعی از آزادگان استان گیلان با حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران، اظهار کرد: آزادگان ما در مناصب مختلف اجرایی، علمی، مدیریت و اجتماعی نقش اساسی دارند و همانند دوران اسارت انجام وظیفه می کنند.

وی وجود آزادگان را مایه برکت و مباهات برای نظام دانست و افزود: ما در استان گیلان افتخار خادمی بیش از 30 هزار ایثارگر، 8 هزار شهید، 22 هزار جانبار، 2 هزار و 650 آزاده، 16 شهید منا و 22 شهید مدافع حرم را داریم که نشان دهنده نقش مردم ولایتمدار این استان در حفظ ارزش های اسلام و انقلاب است.

این مقام مسئول، با بیان اینکه گیلان 600 شهید دانش آموز، یکصد شهید فرهنگی، یکصد شهید دانشجو، 135 شهید روحانی و 33 شهیده زن دارد، خاطرنشان کرد: وجود 14 خانواده 3 شهید، 139 خانواده 2 شهید، 134 خانواده تک فرزند ذکور و 12 خانواده تک فرزند افتخاری دیگر برای گیلان است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به دنبال مشارکت ایثارگران در برنامه های فرهنگی این ایام هستیم، زیرا با توجه به نقشه های شوم دشمنان در جهت ناکارآمد نشان دادن انقلاب، باید حضور همه اقشار را در صحنه داشته باشیم تا دشمنان را مایوس تر از همیشه کنیم.

پاکاری، با بیان اینکه ایثارگران ما همواره پشتیبان انقلاب و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلام، نظام، امام، شهدا و خط ولایت هستند، گفت: حضور گسترده و بانشاط آزادگان در همایش 26 مرداد نشان از حضور در صحنه این عزیزان دارد.

وی با اشاره به افزایش میانگین سنی والدین شهدا و ایثارگران و معضل اشتغال فرزندان، اضافه کرد: می طلبد که در حوزه درمان توجهات ویژه تری را به این قشر داشته باشیم.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت ایثارگران در برنامه های فرهنگی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..