تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیسیون اجتماعی به کارگیری بازنشستگان لشکری با اذن رهبری را حذف کرد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی برای تأیید نظر شورای نگهبان در طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان لشکری با اذن رهبر انقلاب را از این طرح حذف کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اعاده شده از سوی شورای نگهبان در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: شورای نگهبان آن بخش از طرح را که در آن عنوان شده بود بازنشستگان لشکری با اذن رهبری تنها می‌توانند در سازمان متبوع خود به کار گرفته شوند را با این توضیح که مجلس نمی‌تواند در حکم رهبری محدودیت ایجاد کند مغایر با اصول ۵۷ و ۱۱۰ قانون اساسی دانست و در نتیجه کمیسیون اجتماعی در اصلاح انجام‌شده به کارگیری هرگونه به کارگیری بازنشستگان لشکری را نیز ممنوع کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در مورد دیگر همچنین آمده بود در موارد خاص با اذن رهبری افراد بازنشستگان می‌توانند به کار گرفته شوند اما مجلس و شورای نگهبان بر این نظر بودند که این مسئله به عنوان منفذی باعث خواهد شد تا مراجعات به نهاد رهبری زیاد شود و به همین خاطر این مورد نیز در اصلاح انجام‌شده حذف شد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیسیون اجتماعی به کارگیری بازنشستگان لشکری با اذن رهبری را حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..