تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه آهن اینچه برون شاهرگ ترازیت و صادرات کالا در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ محمدرضا قربانی مدیر کل راه آهن شمالشرق 2 در دیدار با  نماینده مردم شهرستان‌های کلاله، گالیکش، مینودشت و مراوه‌تپه گفت: پایانه ایستگاه راه آهن اینچه برون علاوه بر اتصال به کشور های شمالی و حوزه  CIS شرایط مساعدتر صادرات، ترانزیت و واردات بار در بین کشورهای منطقه را  فراهم میکند و در این راستا پروژه خط عریض اینچه برون به اتمام رسیده است.

وی به طرح بندر خشک اینجه برون اشاره کرد و افزود :  این بندر از لحاظ امنیت اقتصادی و ملی، اشتغالزایی و شکوفایی منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است  که با سرمایه گذاری دولتی و غیر دولتی در بخشهای مختلف می توان قطب اقتصادی در شمال استان ایجاد و محرومیت زدایی را کاهش داد.

قربانی  درخصوص عدم ارائه ارز به بانک عامل گفت: با رفع مشکلات ارزی و پرداخت بدهی راه آهن به ترکمنستان اتصال خط عریض اینچه برون انجام میشود که این امر به معنای عدم خروج ارز از کشور و ارز آوری برای تجار و بازرگانان است ودر این راستا از نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری و رفع مشکل  ارزی هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کلاله، گالیکش، مینودشت و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی  نیز گفت: کریدور ریلی اینچه برون استان گلستان نقش بسزائی در صادرات ، ترانزیت و واردات کالا برای شرکتهای بازرگانی دارد وتجار و بازرگانان باید از این ظرفیت حوزه ریلی استفاده بهینه ای داشته باشند.

انتهای پیام/فا

راه آهن اینچه برون نقش موثری در  ترازیت و صادرات کالا در منطقه شمال کشور دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه آهن اینچه برون شاهرگ ترازیت و صادرات کالا در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..