تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلبوم صوتی «خاکریزهای طلایی» در اردبیل رونمایی شد

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1397/05/28 شناسه خبر: 1399958

آلبوم صوتی «خاکریزهای طلایی» خاطرات اسیر آزاده شده ایرج دولت نژاد در حوزه هنری استان اردبیل رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، رئیس حوزه هنری استان اردبیل امروز در مراسم رونمایی از این آلبوم صوتی اظهار داشت: تحمل سالهای سخت اردوگاه های دشمن کار آسانی نیست که آزادگان پر افتخار ما با شجاعت و صلابت این کار را انجام دادند و با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه «اخلاق حسنه» بنا نهادند.

امیر رجبی با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی در تبیین این ایثار گری ها نقش مهمی دارند، افزود: متاسفانه آنگونه که باید نتوانستیم این ایثار و فداکاری ها را به مردم نشان بدهیم و خلع وظیفه ما را دو چندان می کند.

وی اظهار داشت: وظیفه تمام دستگاههای فرهنگی این است که پل ارتباطی بین مردم و ایثارگری های رزمندگان باشند.

آلبوم صوتی «خاکریزهای طلایی» کاری از فرشید زبوری به تهیه کنندگی حوزه هنری استان اردبیل می باشد.

این آلبوم صوتی با اجرای حسین نوروز زاده، صدابرداری عیسی جعفری و بازی های سیامک کفاش و نوید رستم نمدی و تنظیم صدای فرشید سلامت به تولید رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلبوم صوتی «خاکریزهای طلایی» در اردبیل رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..