تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل انتخاب شد

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1397/05/28 شناسه خبر: 1399963

طی اولین جلسه پنجمین دوره شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، شهرام محمدی به عنوان رییس جدید این سازمان انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، طی اولین جلسه پنجمین دوره شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، شهرام محمدی به عنوان رییس جدید این سازمان انتخاب شد.

 محمدی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما گفت: تحرک بخشی و ارتقای جایگاه نظام مهندسی در فعالیت های تولیدی و اقتصادی استان به عنوان استراتژی مهم مدنظر خواهد بود.

رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان گفت: با عنایت به جایگاه استان اردبیل در حوزه کشاورزی، شان و منزلت جامعه تحصیل کرده و مهندسان نیز باید مورد بازتعریف قرار گیرد.

وی گفت: همکاری نزدیک و صمیمی با دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی به ویژه سازمان جهادکشاورزی استان و تشکل ها و واحدهای تولیدی در دستور کار سازمان قرار می گیرد و نظام مهندسی به عنوان بازوی فنی و یاور مدیران بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان عمل خواهد کرد.

شایان ذکر است انتخابات پنجمین دوره شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در یکم تیرماه برگزار و وصال هادی، حیدر ارمغان، میرعلی سیدمعصومی، شهرام محمدی، عباس بهشتی، گیتی ستوده و شهامت هدایت به عنوان اعضای انتخابی برگزیده شدند با معرفی نمایندگان سازمان جهادکشاورزی، اداره کل حفاظت محیط زیست و نماینده وزیر علوم به عنوان اعضای انتصابی، ترکیب شورای استانی این سازمان تکمیل شد.

گفتنی است شهرام محمدی، سه دوره منتخب شورای استانی سازمان، یک دوره رییس سازمان و مدیرعاملی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..