تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویتامینی که سلامت مغزتان را تا آخر عمر تضمین می‌کند/ فرهاد رهبر از دانشگاه آزاد رفت/ فروش دارو‌های برند در سوپرمارکت‌ها!/ لباس هوشمندی که از پیر شدن جلوگیری می‌کند

واردات محموله وارفارین از فنلاند/ چگونه از حمله‌های قلبی در امان بمانیم؟/ آخرین مهلت ویرایش انتخاب رشته متقاضیان کنکور ۹۷/ راهکار‌هایی ساده برای اینکه از شر خروپف خلاص شویدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

چرا برش دست با کاغذ مثل تیغ دردناک است؟
برش دست با کاغذ اتفاق دردناکی است که بسیاری افراد آن را تجربه کرده اند و این دردناک بودن دلایلی علمی دارد.

از ابولا و طاعون تا سرخک و فلج اطفال؛ بیمارى هاى همه گیرى که به جانتان مى افتند
مصطفوی گفت: پایش و ارزیابی مستدام بیماری هایی که قابلیت نوپدید و بازپدید شدن دارند، باید در برنامه بهداشتی کشورها قرار داده شود.

فروش داروهای برند در سوپرمارکت‌ها!/ تمایل عجیب برخی در استفاده از داروهای برند
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران از فروش دارو در برخی سوپرمارکت‌های سطح شهر خبر داد.

استارت آپی که شما را خوش اندام می‌کند
یکی از استارت آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید بهترین رژیم غذایی را پیدا کرده و خوش اندام شوید.

چه اندازه و چگونه بخوریم تا سلامت باشیم؟ + اینفوگرافی
متخصصان براین باورند تغذیه سالم یکی از مواردی است که باید در رژیم‌های غذایی به آن توجه شود و تمرکز بر این مورد از تنوع در خوراکی‌های استفاده شده در رژیم‌های غذایی هم اهمیت بیشتری دارد.

تجهیزات پزشکی ایرانی، قربانی واردات چمدانی/ گل به خودی مراکز درمانی به تولید داخلی
صنعت تجهیزات پزشکی یکی از صنایع کشور است که نفس تولید در آن به شماره افتاده و نیازمند نسخه درمانی دولت و مسئولان است.

ویتامینی که سلامت مغزتان را تا آخر عمر تضمین می کند/ میوه هایی که منبع غنی ویتامین ضدفشارخون هستند
یک ویتامین در سلامت مغز دوران پیری بسیار تاثیرگذار است و سرطان و فشارخون بالا را از شما دور می کند.

علت مو‌های نازک و کم پشت چیست؟/ مضرات هولناک قرص‌های خواب آور/ درمان فوری و خانگی یبوست/ ادویه‌ای که چربی خونتان را پایین می‌آورد
بسیاری افراد به دلایل مختلفی نمی‌توانند شب ها آرام بخوابند و برای درمان این مشکل خود به سراغ برخی قرص های خواب آور می‌روند تا راحت تر بخوابند.

فرهاد رهبر از دانشگاه آزاد رفت/ طهرانچی سرپرست شد
مدیرکل روابط عمومى دانشگاه آزاد اسلامى گفت: جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز برگزار و فرهاد رهبر برکنار و طهرانچى سرپرست شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویتامینی که سلامت مغزتان را تا آخر عمر تضمین می‌کند/ فرهاد رهبر از دانشگاه آزاد رفت/ فروش دارو‌های برند در سوپرمارکت‌ها!/ لباس هوشمندی که از پیر شدن جلوگیری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..