تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزدانی و کریمی در بازی‌های آسیایی طلایی شدند

ایسنا: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 که در جاکارتا پایتخت اندونزی در جریان است، آزادکاران وزن 74 و 96 کیلوگرم ایران مقتدرانه به عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی 2018 در اندونزی دست یافتند.

حسن یزدانی در وزن 74 کیلو گرم و  دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار نهایی به مصاف دومنیک میشل ابونادر از لبنان رفت و در پایان در مدت زمان یک دقیقه و 30 ثانیه با نتیجه ده بر صفر به برتری رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

حسن یزدانی نخستین طلای کاروان ایران را کسب کرد

یزدانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل حریفی از اندونزی در مدت زمان 44 ثانیه با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد. وی در ادامه پاوان کومار از هند را در مدت زمان 2 دقیقه و 6 ثانیه 11 بر صفر برد و راهی نیمه نهایی شد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز برابر آیتومن اردوگل از مغولستان در مدت زمان 5 دقیقه با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و به فینال رسید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

۶۰ ثانیه با خبر؛ از بلیت نجومی هواپیما تا خودکشی

دومین طلای ایران با شاهکار علیرضا کریمی

آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران به مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی رسید تا تیم ایران در پایان 5 وزن این رقابت‌ها با 2 طلا و یک برنز به کار خود پایان دهد.

 در پایان رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی بازی‌های آسیایی 2018 در جاکارتا پایتخت اندونزی، علیرضا کریمی آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان که برای نخستین بار در این وزن کشتی می‌گرفت،در دیدار فینال برابر ماگومد موسی‌یف از قرقیزستان و دارنده مدال های طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی خارق العاده و در حالیکه وزن او 3 تا 4 کیلو از حریف کمتر بود با نمایشی زیبا در نهایت با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید و دومین مدال طلای کشتی آزاد و کاروان ورزشی ایران را بر گردن آویخت.

یزدانی و کریمی در بازی‌های آسیایی طلایی شدند

کریمی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس به مصاف تاکشی یاماگوچی دارنده مدال برنز آسیا از ژاپن رفت و در پایان در یک مبارزه برتر در مدت زمان ۴ دقیقه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.وی در در نیمه نهایی نیز دست به کار بزرگی زد و در مصاف با ماگومد ابراگیموف چهره شاخص روسی‌الاصل کشتی جهان از ازبکستان در حالیکه ۲ بر صفر عقب بود در پایان با ضربه فنی به برتری رسید و راهی فینال شد.

مهران نصیری نیز در وزن 65 کیلوگرم با باخت در همان دور نخست مقابل حریفی از چین از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 پرویز هادی در سنگین وزن آخرین آزادکار ایران در این رقابت‌هاست که فردا(دوشنبه)به مصاف رقبای خود خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزدانی و کریمی در بازی‌های آسیایی طلایی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..