تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه‌هایی عجیب و شگفت انگیز که برای ماشین‌های مخصوص طراحی شده‌اند

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات بپردازیم، که در این بسته خبری به معرفی برخی از اختراعات می‌پردازیم. دستگاهی مخصوص برای شارژ خودروهای برقی

مهندسان موفق به طراحی سیستم جدیدی شده‌اند که به کمک آن می‌توان وسایل نقلیه را شارژ کرد، این وسیله برای خودروهای خاص شارژی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارکرد این سیستم به این صورت است که در داخل یا خارج ایستگاه نصب می‌شود و خودرو با قرار گرفتن در مقابل آن می‌تواند سریعاً شارژ شود، به این صورت که نقطه شارژ به کمک دوربین‌های مختلف مشخص می‌شوند و دستگاه درون آن نقطه قرار گرفته و شارژ می‌شود.

دستگاه‌هایی خاص که برای ماشین‌های مخصوص طراحی شده‌اند

ساخت باتری ویژه خودروهای مخصوص طراحی شد

گروهی از پژوهشگران موفق به خلق باتری شده‌اند که می‌تواند خودروهای هیدروژنی را شارژ کند، این دستگاه در چند ثانیه سوخت‌گیری خودرو را انجام می‌دهد، یعنی خدماتی که برای خودروهای الکترونیکی هیدروژنی نیاز هستند به کمک این دستگاه تأمین می‌شود.

به گفته پژوهشگران این دستگاه در کمتر از چند دقیقه کار شارژ خودرو را انجام می‌دهد.

خودروی تحویل دهنده مواد غذایی به بازار آمد

یکی از استارتاپ‌ها توانسته است خودروهایی را برای تحویل مواد غذایی طراحی کند یعنی از این خودرو برای ثبت سفارش مواد غذایی استفاده می‌شود که خود می‌تواند مواد غذایی را نگه دارد و آنها را بدست مشتریان برساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه‌هایی عجیب و شگفت انگیز که برای ماشین‌های مخصوص طراحی شده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..