تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای موفق طرح همیاران مهر می تواند منجر به حل بسیاري از معضلات اجتماعي شود

عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران داشتن اطلاعات و آگاهی کامل درخصوص شاخص ها و تحولات روز اقتصادي اعم از بودجه، نقدينگي، پايه پولي و خلق پول، تورم و غيره را سر منشا درک دقيق روساي شعب از ظرفيت بالاي جذب منابع دانسته و تسلط کامل همكاران بر اين موارد را خواستار شد.

وی همچنین به طرح های بانک اشاره کرد و  در خصوص طرح همیاران مهر ابراز کرد: تقويت منابع طرح همياران مهر مي تواند موجب مرتفع شدن بسياري از مشکلات اجتماعي در كشور شود؛ چراكه اثرات اين طرح دائمي است و منابع جذب شده آن در چرخه تكرار قرار دارد و پس از بازپرداخت مجدداً به حل مشكلات تخصيص پيدا مي كند.

امامی کارکنان بانک را دارای ظرفیت بالای جذب منابع دانسته و تأکيد كردند، هر يك از همكاران مي توانند با شناسائي اقوام و آشنايان و وابستگان ليست چند صد نفري از ايشان تنظيم و با مذاكره و اطلاع رساني طرح هاي منحصر بفرد بانك نسبت به جذب منابع اقدام كند.

وی با اشاره به ابلاغ طرح تلاش ۱ به استانهای زیر مجموعه و همچنین افزايش شديد نقدينگي در جامعه، رشد چند برابري در منابع را ممکن و قابل دسترس دانسته و خواهان نگرش عميق تر نسبت به ظرفيت هاي موجود شدند.

عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان آذربایجان شرقي را در زمره برترين استانهاي کشور از نظر پتانسيل جذب منابع دانسته و ابراز اميدواري کرد که اين استان در پايان سال ۹۷ به جايگاه شايسته خود از نظر مانده منابع دست يابد.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای موفق طرح همیاران مهر می تواند منجر به حل بسیاري از معضلات اجتماعي شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..