تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات آرایشی صورت های کشیده

     بهترین آرایش برای صورت های کشیده و لاغر  آرایش صورت های کشیده

آرایش صورت های کشیده

بهترین آرایش صورت های کشیده و لاغر باید طوری انجام شود که صورت به فرم گری بودن نزدیک شود.این کار را می توان با ترفندهای آرایشی انجام داد. ما در بخش مد و زیبایی نسیم فان در پست فبلی شما را با آرایش کردن صورت های گرد آشنا کردیم در اینجا به مبحث آرایشی صورت های کشیده می پردازیم همراهی شما باعث دلگرمی ماست.

آرایش صورتهای کشیده و لاغر 

ترفندهای را از آرایش صورت های کشیده را برای شما عزیزان بیان می کنیم .با استفاده صحیح از رنگها در آرایش صورت می توانید برای خود و دوستانتان چهره ای جذاب و دوست داشتنی فراهم بیاورید.

نکات که باید در مورد صورت های کشیده رعایت شود عبارتند از

آرایش صورت های کشیده

آرایش صورت های کشیده

مدل ابرو برای صورت های کشیده 

اولین نکته ای که باید در مورد صورت های کشیده رعایت شود مدل ابرو است.زیباترین و بهترین مدل ابرو برای صورت های کشیده ابرو های پهن و صاف وبلند به سمت بالا است. با این مدل از کشیدگی صورت کمتر می شود.

استفاده از کرم پودر مناسب برای صورت های کشیده 

بهترین رنگ کرم پودر برای این گونه صورت ها باید یکی دو درجه از پوست روشنتر باشد.در پوست های سفید یک درجه روشنتر مناسب است .برای پوست های سبزه از کرم پودرهای برنزه خیلی روشن استفاده کنید تا با رنگ پوست هماهنگ شده باشد.روشن تر کردن صورت به این علت است که از حالت استخوانی بودن صورت کم کرده و صورت را کمی تپل و گرد نشان دهد.

آرایش صورت های کشیده

آرایش صورت های کشیده

استفاده ار مژه مصنوعی 

استفاده از مژه مصنوعی در صورت های کشیده مناسب است چون باعث می شود که صورت را پرتر نشان دهد ضمنا برای کسانی که مژه های کوتاه دارند استفاده از مژه مصنوعی نیز توصیه می شود.

آرایش چشم ها در صورت های کشیده 

آرایش چشم ها بای حالت هشتی و تیز باشدو به سمت انتهای ابرو ها متمایل شود برای زدن سایه از سایه های کم رنگ نزدیک بینی و پرنگ تر در قسمت های بیرونی استفاده کنید. می توانید از رنگ های شاد برای سایه استفاده کنید.

آرایش صورت های کشیده

آرایش صورت های کشیده

رژگونه برای صورت های کشیده 

رژگونه باید طوری بزنید ه حالت خنده به صورت بدهد.دو طرف صورت بخصوص سمت گوشها را رژگونه بزنید تا گونه ها برجستهدیده شود و صورت را گردتر نشان دهداین کار را با برس پهن انجام دهید

رژ گونه شما نباید از گوشه چشمها بالاتر مالیده شود. همچنین نباید از امتداد نوک بینی به پایین را رژ گونه بمالید. به این ترتیب صورت شما گرد تر به نظر می رسد.

آرایش صورت های کشیده

آرایش صورت های کشیده

آرایش موها در صورت های کشیده 

بهتره موها باز و اطراف صورت ریخته شود و زیاد بالا و به دو طرف محکم کشیده نشود که البته اگر شلوغ و حالت دار دورتان بریزد بسیار زیباتر و جدابتر خواهد یود.

می توانید با اضافه کردن موها به عرض صورت و گذاشت چتری برای کوتاه تر نشان دادن طول صورت مناسب است.فر کردن یا ویو و یا موج دادن به موها باعث پر تر شده صورت می شود.اگر دارای موهای صاف هستید چشم ها و استخوان های گونه و بینی را روشن کننده بزنید تا صورتتان پرتر نشان داده شودو اگر موهایتان کوتاه است آنها را دو طرف صورت خود حجم دهید.

آرایش صورت های کشیده

آرایش صورت های کشیده

رنگ رژ لب برای صورت های کشیده 

از رنگهای روشن و شاد برای رژ لب استفاده شود چون که چهره های  کشیده و لاغر وبا این رنگها باز و زیباتر خواهند شد.لب پایین را از لب بالایی پر رنگ تر کنید.

گروه مد و زیبایی نسیم فان  

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات آرایشی صورت های کشیده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..