تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان انزال رتروگراد، بشناسید

انزال رتروگراد یک بیماری در مردان  است . که در آن مایع منی در طی انزال به جای خروج از بدن از طریق آلت تناسلی مرد وارد مثانه می شود. به طور معمول، هنگامی انزال، مایع منی  از طریق مجرای ادرار و خارج از بدن منتقل می شود.  انزال رتروگراد میتواند منجر به ناباروری شود، اما بر توانایی نعوظ یا ارگاسم تاثیر نمی گذارد. گاهی اوج آن ارگاسم خشک است.

علل انزال رتروگراد 

به طور معمول، باز شدن مثانه در طول انزال برای جلوگیری از برگشت انقباض انسداد بسته می شود. انزال رتروگراد در موارد زیر دیده می شود:

- دیابت (نوروپاتی بیهوشی دیابتی)

- داروهای فشار خون بالا (مسدود کننده های آلفا آدرنرژیک )

- دارو برای پروستات

- داروهای تغذیه ای و داروهای ضد آفتی .

- جراحات نخاعی و جراحی نخاع.

- مولتیپل اسکلروزیس.

- جراحی که شامل پروستات، مثانه یا مثانه است، از جمله برداشتن ترشحات پروستات (TURP) و پروستاتکتومی

- آسیب به بافت پروستات با پرتودرمانی یا سایر انواع آسیب عصبی در ناحیه لگن

علائم و نشانه ها 

انزال Retrograde معمولا دردناک نیست و فقط با کاهش میزان اسپرمی که در طول ارگاسم ایجاد می شود، همراه است. ادرار ممکن است پس از ارگاسم نیز ابری باشد. بسیاری از مردان به دنبال درمان نیستند مگر اینکه درباره باروری نگران باشند.

تشخیص 

پزشک شما  یک معاینه فیزیکی انجام خواهد داد.

بلافاصله پس از داشتن یک ارگاسم، آزمایش نمونه ای از ادرار را که معمولا با استمناء انجام می شود در کلینیک پزشکی انجام می دهید.

اگر مقدار زیادی از اسپرم در ادرار مشاهده شود، نشان دهنده انزال رتروگراد است.

اگر اسپرم دیده نشود، فقدان انزال ممکن است به علت مشکلات دیگر باشد.  و شما ممکن است نیاز به آزمایش های بیشتری داشته باشید.

درمان 

اگر انزال رتروگراد شما احتمالا ناشی از دارو باشد، تغییر یا قطع دارو ممکن است این مسئله را اصلاح کند.

اگر وضعیتی خفیف داشته باشید که بر عصب یا عضلات مثانه تاثیر می گذارد، ممکن است با داروها درمان شود که باعث بهبود تنه عضلات می شود.

اگر علت انزال رتروگراد جراحی پروستات  یا مشکل با آناتومی باشد، دارو به این بیماری کمک نمی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان انزال رتروگراد، بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..