تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو نفر از اراذل به همراه مقدار قابل توجهی مواد مخدر در طرقبه دستگیر شدند

دو نفر از اراذل به همراه دو شمشیر با تیغه بلند و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک با اقدام به موقع گشت بسیج طرقبه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ تیم‌های گشت بسیج طرقبه در راستای ارتقای امنیت عمومی و مقابله با مظاهر علتی فساد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود در یکی از خیابان‌های بلوار امام رضای طرقبه به خودروی پرایدی که دو سرنشین داشت و حرکات غیرطبیعی داشتند مشکوک شد.

پس از بررسی از نامبردگان دو عدد شمیر با تیغه ۵۰ سانتیمتری و مقادیری مشروبات الکلی و تعداد حدود ۳۰ بسته مواد مخدر از نوع تریاک که برای توزیع بسته بندی شده بود کشف و متهمان به همراه موارد مکشوفه تحویل پلیس شهرستان طرقبه شاندیز شدند.

سرگرد پاسدار مجید سجادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج برادران طرقبه که در عملیات دستگیری اراذل حضور داشت، اظهار کرد: در حین انتقال متهمین؛ پیشنهاد رشوه میلیونی به مامورین دادند که مامورین ضمن رد این پیشنهاد؛ موضوع فوق را در صورتجلسه‌ای تنظیم و برای مراجع قضایی ارسال نمودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو نفر از اراذل به همراه مقدار قابل توجهی مواد مخدر در طرقبه دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..